logo Sierpc online

Newsy | Ogłoszenia | Forum Dyskusyjne | Księga pozdrowień | Hyde Park | Chat | Wyślij kartkę | Zaloguj się | Rejestracja

Co proponujemy:
O mieście
Historia
Kultura
Zabytki
Informator
Sport
Sierpeckie linki
Galeria zdjęć
Archiwum
Strona główna


Archiwalne wpisy do Księgi gości



2013-12-11 18:08:00 - Pozdrowienia dla Moniki Pz okolic Gozdowa
Małyy



2013-12-09 23:54:04 - Pozdrawiam Adriana Witkowskiego z ekonomikausmiech
nika



2013-12-09 17:41:34 - pozdrawiam edyte kocham cie
witek



2013-12-08 14:20:24 - Pozdrawiam ;]
do P.



2013-12-08 09:44:46 - Dwie blondynki pozdrawiają chłopaka z BMW 4c....
Dziewczyny



2013-12-08 09:42:59 - Pozdrawiam moja kobietęusmiech:****
Andi



2013-12-08 09:41:30 - Pozdrawiam piękna dziewczynę ktora wczoraj była pod gramem :€
P.



2013-12-08 02:20:40 - Pozdrawiam fajna dziewczyne z kebabowni kolo pks., zna ja moze ktos wie jak sie nazywa ?
ja



2013-12-07 17:31:57 - Paulinka się odezwała. Lepiej pokaz się i wyjdz z domu. Pozdrawiamusmiech
Herr



2013-12-07 09:51:44 - Dzięki za pozdrowienia, Ciebie również pozdrawiam i obiecuje, że naleśniki będą jeszcze prędzej niż myśliszusmiech
DO KRZYŚ



2013-12-06 19:35:48 - BARDZO GORĄCO POZDRAWIAM. A CO DO NALEŚNIKÓW TWOJE SA NAJ.. NAJ..NAJ..POPROSZĘ ZAMÓWIENIE. POZDRAWIAM JESZCZE RAZ
KRZYŚ



2013-12-06 10:20:23 - pozdrawiam wszystkich Mikołajów tych grzecznych i tych mniej grzecznych
śnieżynka



2013-12-04 22:34:18 - Pozdrowienia dla dziewczyn z dwoch aster, pedzilyscie jak szalone za soba dzisiaj. popedzil bym tak z wami
xyz123



2013-12-03 19:47:54 - Pozdrowienia dla dwóch panów: blondyna i bruneta widzianych w polo ok godz 12 w sobotęusmiech
wolontariuszki



2013-12-03 12:49:37 - Serdeczne pozdrowienia i gorące u... dla tego pięknego pana z UM.
Ela123



2013-12-02 21:50:19 - ...ale jutro możesz być ty.Do dzieła.
do poniż.



2013-12-01 15:42:14 - Pozdrawiam Moja Gasieniczke <3
Psiukacz



2013-11-30 14:12:06 - pozdrowienia z komendy rypin sierpczaki;0
chl000pcy



2013-11-28 11:51:06 - pozdrowienia dla dziewczyny z czarnej astry III wse....tg i dla Pani która siedziała obokusmiech :*
czarnula



2013-11-24 12:24:59 - również Cię pozdrawiam Ja27usmiech
ja23



2013-11-24 02:17:35 - Pozdrawiam wszystkie samotne Panie z Sierpca i okolic..usmiech
Ja27



2013-11-23 17:30:12 - pozdrawiam Wiolette z patio
wielbiciel



2013-11-23 00:05:19 - Pozdrawiamy dziewczyny z czerwonego Peugeota 107usmiech Szybkie jesteście :D
:)))))



2013-11-22 20:38:57 - Pozdrawiam Wojtusia P. z Ligowa ;* chciałabym żebyś kiedyś ze mną porozmawiał
EWA27



2013-11-22 17:37:12 - Dziękuję bardzo za pozdrowionka.Dziękuję za pamięć.Pozdrawiam trzymaj się....
do K.



2013-11-20 14:14:52 - Pozdrowienia dla kolegi spotkanego w lidlu( koniec października)
spotkanie



2013-11-20 11:58:27 - A ja pozdrawiam goraco uroczą włascicielke sklepu sportowego " Mrówka"..usmiech jest piekna i sympatyczna, nie wiecie czy ma meża?
Zauroczony



2013-11-19 22:54:21 - Pozdrawiam prześliczną dziewczynę która obsługuje w sklepie Mrówka Sportusmiech
Czepek Kapielowki :D



2013-11-19 16:51:48 - A co Ty kolezanko dziewczynki lubisz? Pozdro dla monika190195502@wp.pl
do sernik



2013-11-18 22:18:42 - Pozdrowienia dla uroczej blondynki pracującej na stacji paliw Lipińskigo
klijent



2013-11-16 19:18:51 - POzdrowionka dla Filipa Kopcia Jesteś Słodki a Twój uśmiech Mnie rozbraja ;*
;*



2013-11-16 19:10:40 - Pozdrowienia dla dwóch dziewczyn z zielonego peugota combi, jedna to blondynk, a druga czarnulka... sliczne dziewczynki. odezwijcie sie ;-) pozdrawiam
sernik;-)
monika190195502@wp.pl



2013-11-15 09:10:23 - DZIĘKUJĘ BARDZO JEŚLI O MNIE CHODZI.POZDRAWIAM SERDECZNIE
do K



2013-11-14 06:29:15 - Pozdrawiam panią farmaceutkę z APTEKA+ (róg Jana Pawła i Piastowskiej) śliczna jesteś, masz wspaniały uśmiechusmiech
:P



2013-11-14 00:24:19 - Pozdrawiam Przemka waligruche , sory walicha od kolegów z zk, sorry - cwelni. wszystko ujzalo swiatło dzienne haha
Pozdro



2013-11-13 23:16:55 - pozdrawiam i goraco sciskam swojego kochanego Pawelka ktory jest daleko stad w Wawie ale myslami jestesmy blisko... Tesknie...
psotka



2013-11-13 17:09:46 - pozdrowienia oczywiście dla dziewczyn z rosmana ;)))
kliiieeent



2013-11-13 17:06:57 - pozdrowienia dla ślicznych dziewczyn jedna blondyneczka w czarnym płaszczu i różowym szaliku, a druga z brązowymi włosami lub czarnulka nie widziałem dobrze, w czarnej kurtce i czapce. byłyście koło żeli do kąpania. śliczne sierpczanki !!!
kliiieeent



2013-11-13 16:41:20 - Pozdrowienia dla chorej Kasi;), PS. Wracaj szybko do zdrówka i odezwij się.
K.



2013-11-11 20:50:10 - Pozdrawiam sierpowiczan
Piotr rydzyński
pioter-7@tlen.pl



2013-11-10 19:23:40 - Pozdrawiam chłopaka który w biedronce na warszawskiej robił zakupy około godziny 16
Szalonaaaaaa



2013-11-10 18:52:53 - Pozdroooo dla bawiacych sie wczoraj w maximie w Kisielewie na cwiartkach!
lo



2013-11-10 12:48:09 - Pozdrawiam Dostawce pizzy, Z Biesiady. Który wczoraj ( 09.11)około 13, dostarczył nam pizze do Pcper. Spodobałeś mi się jeśli to czytasz odezwij się !! Pozdrawiam
paulla220



2013-11-09 23:21:50 - Pozdrawiam śliczną dziewczynę ze srebrnego Daewoo Lanosa WSE J***usmiech
djvndsjv



2013-11-09 22:20:37 - Pozdrawiam chłopców którzy wczoraj koło 20 jeździli srebrnym autem :D Do kierowcy --> nie krzycz więcej gdy jedziesz :P :DD
wariatkaaa :>>



2013-11-08 18:39:56 - Pozdrowienia dla pięknych dwóch dziewczyn które były na hallowen w CKiSZ ! Blondynka i czarna, z tego co wiem Monika i Paula, jesteście piękneusmiech
obserwatorrr



2013-11-08 11:14:45 - pozdrawiam wszystkich miło spędzających czas w kolejce w Urzędzie Pracy, a także urocze blondi tam pracująceusmiech
hejho



2013-11-08 09:27:24 - Ciepłe pozdrowienia dla Ewing\'a...nic się nie zmieniłaś :*
xx



2013-11-07 12:38:06 - Pozdrawienia dla mojej piknej slicznotki. Agaty M/B Irenki . Kocam Cie mocno moja najpiekniejsza narzeczinousmiech :*
wiesz



2013-11-04 21:40:54 - Pozdrowienia dla tajemniczej: -p. Ps.Odezwij się:-p
seat



2013-11-04 18:57:44 - pozdrowienia dla dziewczyny z zielonej audi..usmiech jechałaś dziś kolo godz 15 z jakimś chlopakiem
uiy



2013-11-04 18:47:04 - Pozdrawiam koleżankę z Mitsubishiusmiech
kolega



2013-11-04 08:39:32 - Pozdrowionka dla kolegi z ciemnego niebieskiego seata :-p sympatyczny jestes :-p :*
tajemnicza



2013-11-03 20:04:15 - Pozdrowienia dla Dziewczyny z ciemnymi włosami którą mijałem wczoraj koło blaszaka około godziny 22.40. Spacerowałaś w stronę Jeziórek.
zauroczony



2013-11-02 22:46:46 - pozdrawiam czarnego Pawełkausmiech
lila



2013-11-01 09:53:36 - Pozdrawiam ludki którzy wczoraj bawili sie na Hallowen w CkiSz
Niebieskie oczy



2013-10-31 10:23:15 - Pozdrawiam dziewczyny z szarego opla na rejestracji CLI....jechałyście wczoraj do Płocka około godziny 15 ;)
kierowca



2013-10-29 23:39:00 - POZDRAWIAM CAŁE KILIŃSKIEGO, SZCZEGÓLNIE DWÓCH SKOWERÓW Z NIEGO! CAŁY DOŁEK BO TO SERCE MIASTA! SŁOWAKA I MOJE TRZY KOKOSZKI! BYKU CIEBIE TEŻ!!! EWELINĘ I CHEMIKA, ARTURA K., BUŃKĘ, BIGOSA, PIPENÓW, MICHAŁA S.VEL S. I MAŁEGO CO KOCHA HH... SZCZECIN PAMIĘTA I CIEPŁO ŚCISKA!
złota dziewczyna ze szczecina
joannaf@interia.pl



2013-10-29 16:34:08 - pozdrawiam stary dołekkkusmiech
pozdrowienia



2013-10-28 20:34:48 - Pozdro dla mojej Alexandri ;*
Aśka
joasia003@onet.pl



2013-10-28 15:41:39 - Pozdrowienia dla Juliana ;)
Roman__



2013-10-25 21:08:31 - Pozdrawiam blondyneczkę Anie S. z ulicy S.usmiech
P:)



2013-10-24 19:55:28 - pozdrowienia dla niejakiego Roberta szczęsnego uśmiechnij się czasem
zzzzzzzzzzzzz



2013-10-24 11:15:46 - Pozdrowienia Dla Kozakowej <3 Mendoooo !:D
Aga & Ola :P



2013-10-22 16:45:06 - pozdrowienia dla dziewczyny z zielonej Audiusmiech !
uiy



2013-10-18 22:29:50 - Pozdrawiamy Krzysia który myśli że jest w internecie anonimowyusmiech
:)



2013-10-18 17:11:41 - POZDRAWIAM JOLE.R PAMIĘTAM......: )
podr



2013-10-16 13:00:30 - Dzięki D...jeśli dobrze kojarzę,to już wiele wiosen minęło od naszego spotkania...też pozdrawiam ;)
Ewing



2013-10-16 11:22:17 - Pozdrowienia dla "Ewing'a"...usmiech
D



2013-10-15 21:21:18 - Pozdrowienia dla chłopaka z srebrnego seata.. <3 achh
lala



2013-10-14 23:26:47 - pozdrowienia i całusy dla Kuby Morka.
zakochana



2013-10-14 19:37:39 - Pamiętamy i dziękujemyusmiech
do oni



2013-10-14 17:57:30 - Pozdrowienia dla Blondiii;)
do blondiii



2013-10-14 12:24:30 - Pozdrawiam Panią z zielonego mercedesa combiusmiech
DP



2013-10-13 23:07:04 - Pozdro dla dziewczyn z opelka pamietacie nas? Chlopacy z peugeota;-)
oni



2013-10-13 10:57:31 - Pozdrawiam ciemnookiego, sexi Kamila!;p
zakochana



2013-10-12 14:28:05 - pozdrowienia dla chłopaków z zespołu The Presya . jesteście cudowni , oby jeszcze tylko więcej i więcej występówusmiech
wielbiicielka



2013-10-11 23:10:49 - pozdraiam Kubę M.
zakochana



2013-10-11 21:51:48 - pozdrowienia dla sora Falkiewicza z LO. faajny jesteś ;>
uczennica



2013-10-11 21:20:36 - pozdro dla Fajnego ;)
fgf



2013-10-11 20:32:06 - Pozdrowienia dla chlopaczkow z ciemnego seata: ): ): ): ): ) odezwijcie sie, fajne autkousmiech:*:*
blondiii



2013-10-11 16:48:51 - przepraszam kolezanki o jakiego Krzyska S wam chodzi???pozdro
hmmmm



2013-10-11 08:15:02 - pozdrawiam wczoraj urzędującego na hp ,WR!!
SY



2013-10-11 00:37:42 - Pozdrowiam młodego policjanta który jakiś czas temu patrolował ulice.. Fajny jesteś Panie Władzo.. ;-)
zauroczona



2013-10-10 20:04:26 - Pozdrawiam Moniczkę z która zajebiś*** mi się rozmawiało . Mam nadzieję że jeszcze kiedyś się spotkamy na jakiejś popijawce ; ) każda okazja jest dobra ; )
d(^-^)b



2013-10-10 16:58:44 - Dzięki i pozdrawiam również dziewczyny, którym coś takiego przeszkadza.
jacko z bogdanca



2013-10-10 16:56:41 - Pozdrowienia dla wszystkich bohaterow co nie potrafia podejsc do dziewczyn, tylko sla pozdrowienia w necie.
Anka



2013-10-09 22:40:31 - Serdeczne pozdrowienia dla chłopaka który jeździ zielonym golfem z niebieskimi kołami, odezwij się do mnie!
Nieznajoma 1



2013-10-09 19:20:58 - Pozdrawiam siebie, bo nikt mnie nie pozdrawia usmiech
hee



2013-10-09 00:34:53 - Pozdrawiam najwspanialszego faceta pod słońcem Mateusza mego jedynego :*
Wróżka.



2013-10-08 19:42:20 - GSX R raczej pozdro ;P
C do buum



2013-10-08 16:59:12 - Pozdrawiam chłopaka który jeżdził po sierpcu niebieskim motorem z czerwoną literką RGSX bodajże Suzuki ;-)
buum



2013-10-08 16:44:37 - Krzysiu S. Pomyłka, przepraszam i pozdrawiam.
do ?



2013-10-08 13:30:04 - Pozdrawiam Arka z KOSCIUSZKI SUPER JESTES
SMUTNA



2013-10-08 08:46:06 - Krzysiu K . Pozdrawiam pytajacego.
do ?



2013-10-06 17:12:31 - pozdrowienia dla również nieznajomego z HP.
NIEZNAJOMA



2013-10-06 15:53:09 - pozdrowienia dla wszystkich ktorzy bawili sie na cwiartkach czy tam polowinkach w kaprysie w piątek :D
ssij



2013-10-06 14:17:24 - Pozdrowienia dla nieznajomej z HP.
NIEZNAJOMY



2013-10-05 19:46:24 - Pozdrawiamy Krzysia :D
do kolezanka



2013-10-05 08:48:12 - Pozdrawiam piekna dziewczyne ktora mijalem kolo poczty w godz popoludniowych , a pozniej wsiadala do srebrnego focusa z zakupami kolo nobka, odezwij sie piekna z pieknymi oczami zwlaszcza
sting





Następne 100 wpisów


Zauważyłeś błąd na stronie?

[x]
O nas | Napisz do nas ^^ do góry


Wszelkie materiały, artykuły, pliki, rysunki, zdjęcia (za wyjątkiem udostępnianych na zasadach licencji Creative Commons)
dostępne na stronach Sierpc online nie mogą być publikowane i redystrybuowane bez zgody Autora.