logo Sierpc online

Newsy | Ogłoszenia | Forum Dyskusyjne | Księga pozdrowień | Hyde Park Zaloguj się | Rejestracja

Co proponujemy:
O mieście
Historia
Kultura
Zabytki
Informator
Sport
Sierpeckie linki
Galeria zdjęć
Archiwum
Strona główna


Archiwalne wpisy do Księgi gości



2016 r.
styczeń, luty, marzec, kwiecień, maj, czerwiec, lipiec, sierpień, wrzesień,

2015 r.
październik, listopad, grudzień,



2015-12-26 17:13:10 - Pozdrawiam panią z optyka na eu
Pozdrawiam



2015-12-26 14:27:54 - Pozdrawiam serdecznie osobę za pierwszy wpis umieszczony w moim imieniu który jest mi miło czytaćusmiech a reszcie mam do powiedzenia tylko tyle że wiecie gdzie można mnie znaleźć najmadrzejsi i Najodwazniejsi ludzie w Sierpcu bo widze że Jesteście idealni i wszystkie rozumy pozjadaliscieusmiech każdy swoje życie przeżywa sam i nic wam do tego. A apropo moich pozdrowien (były odważne ale mnie śmieszą i jeżeli byłbym otyłym to śmiał bym się z tego) tak jak teraz czytam wasze wypowiedzi i się śmieje. Pozdrawiam serdecznie a tych którzy mnie znają a tak piszą życzę szczerości a nie dwulicowosciusmiech to chyba wszystko co mam do powiedzenia. Zajrzałem tu pierwszy raz od nie pamiętam ilu lat i ostatni raz bo moim zdaniem wszyscy ludzie którzy tu piszą i obserwują to zachowują się jak stare baby(plotkary) . Ludzie zajmijcie się swoim życiem a nie pisaniem o kimś to nic wam nie da a kogoś kto jest normalny wcale nie zdenerwuje. Jeżeli będą Jeszcze Umieszczone jakie kolwiek wpisy w moim imieniu nie są one moje. Pozdrawiam z uśmiechem od ucha do uchausmiech
Krycha



2015-12-26 10:47:18 - Pozdrawiam Cie Madziu;)
bella



2015-12-24 18:26:16 - Pozdrawiam serdecznie wszystkich samotnych... pary oczywiście teżusmiech Życzę Wam spokojnych i Wesołych Świąt Bożego Narodzenia. Kochajcie się bo prawdziwa miłość jest bezcenna i szanujcie się wzajemnie. Buziaki :*
Onaona



2015-12-24 11:48:31 - pozdr leniwców którzy stoja od wczoraj w kolejkach po ciasta
cista



2015-12-24 10:28:06 - Kochani mieszkańcy naszego zadupia życzę Wam ZDROWIA,pogody ducha i pieniędzy byście nie musieli opuszczać naszej kochanej małej Ojczyzny!!
maruda)-



2015-12-23 22:28:44 - Pozdrowienia dla Ewci z suzi buziaki najdroższa
55555555556666



2015-12-23 17:45:54 - Pozdrawiam wolne dziewczyny
????



2015-12-23 13:58:43 - hej pozdrawiam w tym czasie SWIĄT...... CIESZMY SIĘ CZASEM MAGICZNYM...
KOKIETKA25



2015-12-22 08:11:29 - Pozdrawiam Marte z 2 bloku na JP
On



2015-12-21 18:46:17 - usmiechpozdrawia dżoana
do KOKIETKI25



2015-12-20 21:17:29 - Pozdrawiam facetow ktorzy tylko rania, nic nie rozumieja i mysla ze bedziemy dla nich zawsze mile, kochane i pomocne, bedziemy przymykac oko na klamstwa. Pamietajcie...wszystko do czasu..cierpliwosc i wyrozumialosc sie kiedys konczy..a zraniona kobieta potrafi byc podla
smutna



2015-12-20 20:32:32 - Chciałabym pozdrowić chłopaka, który dziś między godziną 13:30, a 14:30 stał obok centrum handlowego " Okej" . Byłeś z jakimś chłopakiem i dziewczyną takim chyba bordowym lub czerwonym samochodem, nie jestem pewna, ale to chyba było audi niestety nie zapamiętałam rejestracjiusmiech Ps. A troszke wcześniej szliście w trójkę obok blaszakausmiech
taaakaa12



2015-12-20 10:37:01 - Chcę pozdrowić Justynę, która pracuje w piekarni znajdującej się w Netto. Fajna, przemiła dziewczyna, aż chce się kupować pieczywo u niej.usmiech
Pozdrawiam



2015-12-19 19:41:29 - Pozdrowienia dlatego przystojnego pana o czarującym uśmiechu, który swoim ogromnym masztem zerwał linie elektryczne, panu mielczarkowiusmiech jesteś bardzo przystojny i wpadłeś mi w okousmiech zostaw ślad po sobie, a na pewno się odezwę:* pozdrawiamusmiech
niedopieszczona



2015-12-19 07:46:48 - Pozdrowienia dla Ani
Od M....



2015-12-16 19:41:09 - Pozdrawiam mieszkancow ktorzy maja ciezko, caly czas pod gore a mimo to nie poddaja sie i z usmiechem ida dalej przez zycie. Do Was , do Nas usmiechnie sie kiedys los i bedziemy miec szczescie.pozdrawiam
nadzieja



2015-12-16 12:24:15 - Pozdro dla Dżołany co biega po łące. Nago.
...*



2015-12-15 11:48:18 - Pozdrawiam całą ekipę Szlachetnej Paczki! Uwielbiam Wasusmiech
Pozdrawiam



2015-12-14 14:42:21 - pozdrowienia dla Ewusi R Dlatego przesłałaś się odzywać
vgkcg



2015-12-13 13:52:00 - Pozdrawiam blondyneczkę w okularach która szła z kolegami koło gimnazjum
Xxxx



2015-12-13 10:39:31 - Pozdrawiam ludzi , od których bije dobra energia ...Którzy sa nie tylko wtedy gdy jest wszystko ok , ale zwłaszcza gdy jest nam zle .., ciesza sie kazda spedzona ze soba chwila , zyja chwila ...pozdro mordkiusmiech
Inna



2015-12-11 12:59:48 - Pozdrawiam pana ktory dzis kolo najlepszego kebaba na Armii Krajowej przepuscil mnie na pasachusmiech
Pani z wozkiem ;)



2015-12-10 15:59:06 - Pozdrowienia dla Mańka
Od A..



2015-12-09 21:09:55 - Dołączam się do pozdrowien do M
Siostry m



2015-12-09 15:00:57 - Witam pozdrawiam przez mgłę tych fajaniusich.....zapracowanych panów......
BENZYNA25



2015-12-09 12:52:03 - Pozdrawiam mojego Męża Łukasza,który często tu zagląda. Kocham Cię
Mała zwana Lola.



2015-12-08 20:40:15 - Pozdrawiam WAS WSZYSTKIE KOBIETKI. Miłego wieczoru. Buziakiusmiech
Men



2015-12-08 19:15:26 - Pozdrawiam wszystkich facetów a szczególnie pewnego kasjera z pewnego sklepu :P
Anonimka ;3



2015-12-08 17:17:06 - Pozdrawiam Kobiety Kochane bez Was byłoby jeszcze gorzej. My narzekamy, ale faceci tak mająusmiech bez Was życie nie miałoby sensu. Kocham Was
Do Kobiet



2015-12-08 16:44:38 - Pozdrawiam Wszystkich facetów bez Was ten świat by był nudny !usmiech
Duża Dziewczynka



2015-12-07 22:00:17 - Ja również pozdrawiam
Do ????



2015-12-07 13:22:41 - Pozdrowienia dla wszystkich samotnych matek z dzieckiem. Live is brutal and full of zasadzkas and sometimes kopas w dupas
głupota



2015-12-07 07:23:29 - Rzeczywiście przystojny ten Łukasz z Netto ^^
Do Tajemnica



2015-12-06 16:32:25 - Pozdrawiam chłopaka pracującego w Netto. Jeśli tu zaglądasz, to wiedz, że jesteś przystojny !usmiech
Tajemnica



2015-12-06 15:24:04 - Pozdrawiam wolne dziewczyny
????



2015-12-04 22:08:40 - Pozdrowienia dla całej ekipy pracującej przy okienkach na poczcie. Chyba jedziecie na dopalaczach, bo jedynie 50 min stałem w kolejce i dwie osoby przede mną.
klient



2015-12-03 22:18:08 - Pozdrawiam bardzo miłą Panią z ochrony która miała służbę 30 po godz 15 brama główna browarusmiech
kierowca



2015-12-03 22:08:42 - POzdrawiam moja Ślicznotke! KOcham Cie Skarbie:*
zakochany:*



2015-12-03 21:21:14 - pozdrowienia dla całej rodzinki !usmiech
aneczka123



2015-12-03 20:27:22 - Pozdrawiam justyne rożową landryne z osiedlowej
Jery



2015-12-01 21:37:19 - pozdrowienia dla Marysi Guzowskiej. Odezwij się - 505 905 715
mechanik 21



2015-12-01 12:37:41 - Pozdro dla Eweliny P. pracującej w Netto ;)
Ktoś Nowy ;)



2015-11-30 20:13:28 - I ja ciebie też kocham zwariowana gwiazdeczko;* <3 <3
Miś



2015-11-30 20:10:59 - Pozdrawiam mojego misia ;) Kocham Cie najbardziej na świecie skarbie <3
Twoja gwiazdeczka



2015-11-30 19:34:35 - Ja tez go serdecznie pozdrawiam ;) choć mnie odrzucił
Do anjjja



2015-11-30 19:30:57 - Pozdrawiam Marcinka L ;) kocham sie w tobie
Anjjja



2015-11-30 18:18:19 - Pzdrowienia dla murzynów z reymonta koleżanka odezwij się
kolerzanka



2015-11-30 09:31:44 - pozdrowienia dla chlopaka w jasnej czapce ktory szedl kolo pozytywki wczoraj wieczorem ;)
ta z przejscia



2015-11-29 19:49:20 - Pozdrawiam Kobietki lubiące masaż stopek :P
MILY :)



2015-11-29 12:01:20 - Dzięki kolego za pozdrowieniausmiech również pozdrawiamusmiech
fajna



2015-11-29 06:36:15 - Pozdrowienia dla fajnych samotnych dziewczyn po 20
fajny chłopak



2015-11-28 19:52:20 - pozdrawiam suchą, bogusia, Ambrelje, Moniak, kajtona, byczka, łasice, krakowską i chmielewską <3
LDL
nnatalka126@wp.pl



2015-11-28 19:12:58 - Pozdro dla dwóch dziewczyn blondynki w okularach i brunetki, ktore w czwartek szły obok ckisz.
Pozdrawiam



2015-11-28 16:18:59 - Pozdrawiam Ozdzyna ze slowaka
Ja



2015-11-28 13:31:59 - Pozdrowienia dla Piotrusia "milczarka"he he
pantofelek



2015-11-27 14:25:25 - Pozdrawiam śliczną blondyneczkę, która robiła dziś zakupy w sklepie u bobka,tak około godziny 11.Śliczna jesteś.
blondyneczka



2015-11-27 00:43:16 - Pozdrawiam miasto Can
elvis



2015-11-26 21:27:47 - Pozdrowienia dla pani ktora sprzedaje w sklepie na witosa u"Jolanty" i ktora jezdzi badz jezdzila honda jestes bardzo sympatyczna.
po



2015-11-26 20:31:30 - pozdrowiam pania ze sklepu 4f ;)
aroo



2015-11-22 10:58:50 - Pozdrawiam niebieskookiego bruneta, który był w piątek w macu około 21-22.Siedziałeś ze znajomymi przy wyjściu. Zauroczona
pozdrowienia



2015-11-21 16:03:14 - Chciałbym pozdrowić Panią, która wpadła mi w oko, można powiedzieć że zakochałem się od pierwszego wejrzeniausmiech Dziś około godziny 15:30-15:40 prawdopodobnie uczyła się przyjmować zamówienia w MC driveusmiech Chodzi o blondynkę w okularach(chyba jesteś nowa)usmiech Uczyła Cię koleżanka która wcześniej już widziałemusmiech Pozdrawiam : )
McDonald's Sierpc



2015-11-20 17:25:08 - Pozdro dla wszystkich czatujących, a w szczególności dla mojej ulubienicy Ewusiusmiech
zdczVX



2015-11-19 20:48:36 - Pozdrawiam człowieka który jechał srebrnym samochodem wczoraj po godzinie 13 koło jordanka i specjalnie wjechał w kałuże żeby mnie ochlapac. Dziękuję bawiłam się świetnie.. dziewczyna w jasnej kurtce ;)
Pozdro



2015-11-18 21:21:07 - Pozdrawiam pozdrowiony K
K



2015-11-18 10:43:46 - Ja też pozdrawiam Bartka G z 2c gim
Pozdrawiam Bartka



2015-11-17 20:48:02 - Dziękuje za pozdrowienia _ JEDNA Z WIELU NORMALNYCH W TYM MIEŚCIE
racja



2015-11-17 19:31:51 - Pozdrawiam Bartka z 2c gim miejskiego
Pozdrawiam Bartka



2015-11-15 22:00:55 - Pozdrawiam Damiana który siedzi na przeciwko mnie i zagląda dziewczynie w telefon
blondyna



2015-11-15 19:51:06 - Czy tu w Sierpcu naprawdę nie ma już normalnych i fajnych facetów ?? Zostali sami tacy... ehh (wpis niżej). POZDRAWIAMusmiech
ona :)



2015-11-15 14:10:32 - Pozdro dla dziewczyny z alfy Romeo WSE 6K24widziana dzis około godziny 7 rano może tak nóżka z gazu bo asz szkoda aby takiej piękności coś się stało
Zauroczony



2015-11-15 10:30:53 - Pozdrowienia dla fajnej Czarnowlosej dziewczyny która dziś była w kościele w szkolnym na 9 odjechalas czarna astra wse 4p04 zna ktos?
pewien chlopak



2015-11-14 21:57:47 - Pozdrawiam chłopaka który otworzył mi drzwi jak miał wychodzić ze sklepu od Gabryszewskich.Dziekuje to było bardzo mile .Masz śliczny uśmiech. Dziewczyna w siwej kurtce
Monisia21



2015-11-14 19:04:55 - pozdrawiam pewną dziewczynę widzianą we wczorajszy wieczór wsiadającą do bordowego kombi koło blaszaka.
pod blaszak



2015-11-14 15:28:04 - Pozdrawiam Koleżankę o czarnych włosach.Piękna jesteś. Szłaś z biedronki koło Mariuszka.Mialas siwa kurtkę dluga na sobie ..I. Masz na imię Monika
anonimek



2015-11-14 11:46:48 - Piękna koleżanko ze srebro auta na WR zwolnij ;*
Adams



2015-11-13 14:56:30 - Gosia jest spoko. Najmilsza ze wszystkich pracowników
Do poniżej



2015-11-13 14:35:13 - Pozdrawiam pracownice Netto, szczególnie Gosię T.usmiech
Pewna Osoba ;)



2015-11-13 10:46:00 - Bardzo serdecznie pozdrawiwm Vivcie- Oliwcie. Dziko densilaś explo. Zauroczony
Pozdrawiam vivke



2015-11-12 20:37:48 - pozdrawiam wszystkich Pozdrawiających :D
Nieznajoma



2015-11-12 16:15:03 - Pozdrawiam chłopaka co dziś koło szpitala pomógł mi. Są jeszcze uprzejmi i pomocni mężczyźni.usmiech
Yes



2015-11-11 22:42:32 - Srdeczne pozdrowienia z Irlandii dla Sierpczan, Kręćkowa, Blinna, Goleszyn a przesyła znajoma Ela
znajoma z sierpca



2015-11-10 05:23:36 - Pozdro dla wszystkich cieplych facetow z Sierpca!
marcelo.



2015-11-09 17:43:13 - Pozdrowienia dla facetów którzy wypatrują dziewczyny nocą :D
Misia:**



2015-11-09 16:21:40 - Pozdro dla wszystkich Z SIERPCA I OKOLIC &#128522;
waldo



2015-11-08 19:49:02 - Pozdrawiam Marysię Guzowską z mechanika
mechanik 21



2015-11-08 10:50:51 - Pozdrowienia dla kierowcy czarnego audi a3 który wczoraj wracał z Płocka około 11. Gratuluję odwagi żeby w taką pogodę tak za****dalac. .. Jedyne co zauważyłem to naklejki na szybie z tyłu, rejestracji nawet nie zdążyłem. Obyś kiedyś się nie przeliczyl. Pozdrawiam
volkswagen



2015-11-07 10:40:41 - Dołączam się do pozdrowień haha
Do caluski



2015-11-07 10:35:56 - Gorące pozdrowienia i słodkie całuski przesyłam sobie. Tak bardzo się w sobie Kocham. Jestem wspaniały. Oby tak dalej. Pozdrawiam się serdecznie. :-*
Całuski



2015-11-06 22:50:20 - Karolina odezwij się do mnie . SERCE BIJE
Alvin



2015-11-05 21:49:50 - Pozdrawiam Karolinę Lisicka myślę o tobie każdego dnia
Alvin



2015-11-05 13:26:38 - Pozdrowienia dla Potomka
oiequdho



2015-11-04 19:51:27 - pozdr dla Larwusi. pewnie i tak tego nigdy nie przeczytasz a jesli tak to odezwij sie. nie moge sie z Toba skontaktowac. takich ludzi jak Ty sie nie zapomina ... mam nadzieje ze u Cb wszystko ok.
Karol '



2015-11-04 18:42:25 - Pozdro dla Korzeniausmiech
..



2015-11-04 10:18:43 - Pozdrowienia dla chłopaka z białego peugeota 407, widzianego wczoraj na mieście ok. godz. 16.30. Jeśli to czytasz, podaj jakiś namiar na siebieusmiech Buźka
Filigranowa brunetka



2015-11-04 06:11:09 - Pozdrowienia dla Andrzeja ze stacji benzynowej!
Tomek.



2015-11-03 22:15:35 - Pozdrawiam mojego tajemniczego K.., za którym tęsknię mocno i cały czas o nim myślę. Jednak nie ma na imię Krzysiek
Pozdrawiam



2015-11-03 19:20:43 - Pozdrawiam wszystkie kobiety ,które maja mężów sadystów ,alkoholików i kobieciarzy .Zostawcie te zarazę bo nie zasługuje na WAS.
KIKI



2015-11-03 12:28:49 - Myśle o Tobie cały czas S...pozdrawiam: -*
K...



2015-11-02 13:42:19 - Pozdrowienia dla prześlicznej blondynki którą widziałem dziś w Gramie tuż przed 11.
Chłopak z Torbą ;)



2015-11-02 13:18:46 - Serdecznie pozdrawiam ale nie wiem czy o mnie tu mowausmiech
do Krzyś



2015-11-02 09:56:06 - pozdrowienia dla Sierpczan
ten obcy



2015-11-02 07:28:55 - Pozdrawiam i czekam, odezwij sięusmiech
Krzyś



2015-11-01 22:44:54 - Pozdrawiam Anię z Rachocina
Ja



2015-11-01 21:26:30 - Pozdrowienia dla Sysi Kikolskiejusmiech super wygladałas. Pojutrze masz imieniny wiec ciacho stawiaszusmiech
sysia



2015-11-01 16:44:40 - pozdrowienia dla miasta Sierpc z Irlandii
znajoma



2015-11-01 14:27:50 - Pozdrawiam chłopaków z serów co wczoraj siedzieli. Chłopak duży w bezrekawniku jest super!!!!!! Buziaki.... odezwij sie
Dziewczynka



2015-11-01 02:36:10 - Cały czas o Tobie myślę K..
Pozdrawiam



2015-10-31 07:06:22 - Dziękuję za pozdrowienia
do poniżej



2015-10-31 00:02:51 - Pozdro dla Eweli W z Bli......
k.l.



2015-10-30 17:29:58 - Kiedyś miły wrażliwy,dziś nienawistny i obojętny. Kochać to nie zawsze znaczy to samo. Ty najlepiej o tym wiesz.Pozdrawiam E..
AAAAAAAAA



2015-10-30 16:41:01 - Pozdrawiam Panią pracującą w Makuusmiech Czarna w okularkachusmiech Pięknie się uśmiechaszusmiech Ostatnio trafiłem na Ciebie dwa dni pod rząd ;) Pozdrawiam, i dziękuję za piękny uśmiech, bo inaczej byłbym zły bo trochę się naczekałem za tym 2forU :D
MC



2015-10-30 16:39:46 - A ja Ewcie W...
kolega



2015-10-30 16:38:35 - Pozdrawiam przystojnego, olśniewającego Patryka Sz, który handluję na rynku ;) Ahhh Ty i te Twoje wianeczki. Muaa :*
Zauroczona



2015-10-30 15:44:09 - A Ja pozdrawiam K.... pozdrawia K...
koleżanka



2015-10-29 22:32:47 - Pozdro dla kamciusmiech i jej pieska
jarko



2015-10-29 21:34:06 - Pozdrowienia dla pani Ewy z Piastowskiej, za zmienienie mnie i mojego życia.
mmmm



2015-10-29 19:14:07 - Poczta rullezusmiech pozdrawiam energiczne Panieusmiech
pan



2015-10-29 18:48:45 - To zadzwoń do Niego i powiedz to, może On właśnie na to słowo ''pozdrawiam'' czeka?
Do , do, pozdrawiam



2015-10-29 16:18:35 - Kochani pracownicy poczty(nie dotyczy listonoszy) jak raz do roku idę do was to jestem chory!POZDRAWIAM i życzę zmiany pracodawcy!!!
maruda)-



2015-10-29 14:34:24 - Prewnego kolege na litere K którym tęsknię bardzo bardzo
Pozdrawiam



2015-10-29 13:40:16 - Ja też za kimś tęsknię.....szkoda że TY też nie pamiętasz...... pozdrawiam
Do pozdrawiam



2015-10-27 20:22:23 - Pozdrawiam śliczną dziewczynę która dziś w godzinach porannych obsługiwała w okienku McDriveusmiech
:)



2015-10-26 14:45:41 - Pozdrawiam kobietę o niezwykłej urodzie, która dziś rano pracowała w MacDonaldzie. Miała długie blond włosy i okulary. Wyglądasz zjawiskowo! Pozdrawiam
McDonald x



2015-10-25 21:47:52 - Pozdrowienia dla Edooo :-*
klientka



2015-10-25 00:57:42 - Pozdrawiam Olge Wiśniewskausmiech
k



2015-10-23 19:42:41 - pozdrawiam Magde F z gim miejskiego . wymieniliśmy sie dzis wzrokiem zauroczony
chłopak z miejskiego



2015-10-23 17:41:47 - Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję chłopakowi, który dziś (23.10) w godzinach południowych, poinformował mnie o mojej odpadającej tablicy rejestracyjnej i jeszcze zatrzymał auto i mi ją podałusmiech miło, że są na świecie jeszcze szarmanccy faceciusmiech - roztrzepaniec z srebrnego peugeot :D
rejestracja



2015-10-22 19:10:42 - POZDRAWIAM WSZYSTKICH Z OKOLIC.... I SZOSOWYCH PIRATOW......A I DLA WASIEGO..... MOC Z TOBA....
BENZYNKA...



2015-10-22 14:41:38 - Pozdrawiam Oliwkę B z 2b . Fajna z cb dziewczyna wielbiciel
wielbiciel



2015-10-21 21:23:07 - A ja pozdrawiam facetow ktorzy mysla ze dzieci wychowuja sie same, zakupy i wszystkie posilki robia sie same a dom sam sie sprzata ha ha
kaśko



2015-10-21 20:03:52 - Pozdrawiam facetów którzy mają wykształcone zaradne zyciowo niezależne kobiety Ja niestety do takiej nie mam szczęścia . żadna to przyjemność mieć w domu babe lenia na którą trzeba pracować każdego dnia.
Jaśko



2015-10-21 19:21:04 - Pozdrawiam wszystkie kobietki z sierpca i okolic czy są jakieś które chciałyby porozmawiać?
seba25
seba25551@gmail.com



2015-10-21 18:53:50 - Pozdro dla Asi Muhammad;)
klijent...



2015-10-21 14:58:58 - Pozdrawiam serdecznie moja ukochaną kolezanke p.s. kup sobie tą sliczną sukienke ;-)
***



2015-10-21 10:33:57 - Serdecznie pozdrawiam koleżankę, które nosi chińskie buty a do tego bardzo drogą sukienkę :D całuje !!usmiech wiesz ktousmiech :*
Antek



2015-10-21 08:41:00 - Lena jesteś najpiękniejszą gwiazdą Sierpca ! :D
do Lena



2015-10-21 08:40:01 - Bo największe laski w Sierpcu to własnie my ;-)
Lena



2015-10-21 08:38:37 - Pozdrawiam Cieusmiech <Ty wiesz kto> wyglądasz jak milion dolarówusmiech
Zuzka



2015-10-20 22:23:28 - Pozdrawiam pracowników wszystkich cholernych instytucji, które wprowadziły numerki !!!
cierpliwy



2015-10-20 21:55:25 - Ja jeszcze pozdrawiam Twoja siostrę Eleusmiech
Sysiu



2015-10-20 21:16:32 - Pozdrawiam Mar(CINKA) ;3 zdejme kiedyś z ciebie ta bluze z nadrukiem w ziolo ;*
zapatrzonaaaa



2015-10-20 20:25:57 - Wszystkiego słodkie piteczki :-* i całuję &#128536;
Pozdrawiam



2015-10-20 18:06:11 - Pozdrawiam i całuje Asie co w każda niedziele o 18.04 jeździ szynobusem do Płocka !
wielbiciel



2015-10-20 17:57:38 - A ja pozdrawiam Twojego Sławka :D
A ja



2015-10-20 15:04:29 - a ja jeszcze pozdrawiam Twojego mężusia Jarkausmiech
ja



2015-10-20 14:25:45 - Dziękiusmiech Ja pozdrawiam Twojego Kajtkausmiech
do ja



2015-10-20 14:05:36 - pozdrawiam Sysie i jej córeczke Lenkeusmiech
ja



2015-10-20 12:07:15 - Pozdrawiam pracowników banku PKO w sierpcu, musicie zapewnic klientom darmowy barek bo nie idzie wysiedziec 40 minut w oczekiwaniu na przyjecie o suchym pysku!!!
klient



2015-10-20 11:38:52 - Dziękujęusmiech ale tam często kupują dwie Panie właśnie te zakupyusmiech więc nie wiem o która chodzi Ci dokładnieusmiechPozdrawiam
DO wOJTKA



2015-10-20 11:36:28 - Pozdrawiam serdecznie piekna dziewczyne z dlugimi wlosami i pieknymi duzymi oczkami, czesto mozna ja spotkac w sklepie u Kundzi kupujesz mleko i banany!!! Na przeciwko browaru, piękna jestes ;-)
Wojciech



2015-10-20 11:32:25 - Pozdrawiam Panią o ciemnych włosach ! jeździ czarnym fordem mondeo ! masz śliczne włosy! może dasz się zaprosić na kawkę?
Grzesiu



2015-10-20 11:29:25 - Zgadzam się Betii szczególnie te duże !usmiech szkoda, że nie macie gratisów do kurakoburgierów :D
Sysia



2015-10-20 11:28:05 - Pozdrawiam, serdecznie Pana z burgierroomu, pyszne macie te kurakoburgiery ;-)
Beti



2015-10-20 11:22:44 - Pozdrawiam serdecznie moja koleżankę z pracy, która siedzi naprzeciwko i ogląda swoje nowe buty i twierdzi, ze są chińskieusmiech
Sysia



2015-10-20 11:20:28 - Pozdrawiam serdecznie moja kolezanke z pracy, ktora siedzi naprzeciwko i obzera sie kurakoburgierem, Sylwia brudna od sosu jestesusmiech
Beti



2015-10-18 20:02:49 - Pozdrawiam przystojnego, wysokiego blondyna z 3 LOS (Ekonomik ). Od ciut starszej brunetkiusmiech
2125



2015-10-18 14:09:27 - Mój kochany Jureczku pozdrawiam Cię serdecznie
Alicja J



2015-10-18 07:25:28 - Pozdrawiam wszystkich cieplych z Sierpca i okolic!
Marek.



2015-10-16 23:31:34 - No i oczywiście wiem kto DZIĘKUJĘ kochany jesteś buziaki
do nizej



2015-10-16 22:57:18 - Pozdrawiam Darie z Płockiej ...
Edi



2015-10-16 18:46:24 - Dziękujemy serdecznieusmiech i pozdrawiamy cpunkow 
alkoholicy



2015-10-16 18:32:54 - POZDRAWIAM ŁUKASZA R
Ilona



2015-10-16 14:33:16 - Pozdrawiam prześliczną Olgę, która wczoraj mnie zablokowała ;)
Zauroczony



2015-10-15 20:23:01 - pozdrowienia dla SlawkaL jestes boski
inna



2015-10-14 21:49:39 - Basiu wracam TESKNIE
do Basi JJJ



2015-10-14 20:02:22 - Pozdrawiam Madzie z 2b .
do Madzi



2015-10-12 23:44:27 - Beata na naj najlepszego a potem ZZZ calujemy
Beata zzzz



2015-10-12 21:57:14 - Pozdrowienia dla Mateusza Sadowskiego z LKS Skrwa Łukomie. Ciężka kontuzja głowy . Wracaj szybko do Zdrowia ! Czekamy na ciebie na Boisku ! Szybkiego Powrotu do zdrowia !
Pilkarz275



2015-10-12 21:28:02 - Pozdrowienia dla ślicznej kobiety pracującej w sklepie Staropolska Strzecha, jeżdżącej czarnym Suzuki Grand Vitara, masz śliczne oczka. Kim jest ta kobieta?
Kochanek



2015-10-12 16:09:12 - POZDROWIENIA DLA WSZYSTKICH CHARAKTERNYCH!
.....



2015-10-12 15:54:36 - Siemanko dzięki wszystkim za pozdrowienia... także pozdrawiam wszystkich kumatych...
l.R



2015-10-12 15:31:59 - pozdrawiam wszystkich alkoholików
xxxgggggggggggg



2015-10-12 14:28:46 - Pozdrawiam sliczna pania ze sklepu BHP na ul plockiej na przeciwko orlenu. Jestes bardzo ladna
chlopak



2015-10-12 14:06:57 - Pozdrawiam Łukasza R teraz tak zawsze bedzie
Twoja



2015-10-12 12:48:29 - Pozdrawiam śliczną rudą z działu męskiego w blaszaku. Dawno Cię nie widziałem. Szkoda że jesteś zajęta...
???



2015-10-11 22:20:34 - Pozdrawiam śliczną dziewczynę z czarnej fiesty wse9c widuje Cie często w tesamie ostatnio jakies 2-3 dni temu.Nawet nie wiem jak masz na imie :/
Zauroczony



2015-10-11 20:54:44 - Pozdrawiam Patryka G. Te Twoje oczy..usmiech :-P
fajna :-)



2015-10-11 06:49:33 - Agnieszka jesteś piękna...
Cichy



2015-10-10 19:53:30 - Pozdrawiam Patrycję Gad jesteś piękna.
cichy wielbiciel



2015-10-10 19:26:50 - Pozdrowienia dla Agnieszki z sklepu obok Biedronki na Witosa. Jak się można z Tobą skontaktować?
pozdrowienia



2015-10-10 18:23:51 - Dres ziom pozdr.
Anta



2015-10-10 18:14:06 - Pozdro ziom wkoncu po tej stronie !!
do nizej



2015-10-10 18:13:10 - Siema ziomus widziałem cię przejazdem z koksikiem doginales . Pozdrów ziom
do redes



2015-10-10 10:49:03 - Pozdrawiam MKS MAZUR i życzę siły i dzisiejszej Wygranej.
mks



2015-10-07 12:14:07 - Pozdrawiam Kacpra D jestes mega przystojny
do chłopaka z 2c



2015-10-06 20:38:13 - Pozdrawiam śliczną dziewczynę - kierowcę ciemnego audi a3 o rejestracji WSE 33..
jdslvnsjdl



2015-10-06 19:15:02 - Pozdrawiam przystojnego kierowce z granatowego volvo o rejestracji CLI ,jesteś przeuroczy chciałabym Cię poznać ;*
Zakochana



2015-10-06 17:47:48 - Pozdrawiam blondynkę ubraną na czarno i mającą na głowie czarny kapelusz. Zjawiskowo wyglądałaśusmiech
oczarowany



2015-10-06 15:49:29 - Dziekujemy. Rowniez pozdrawiamyusmiech
do Czarna



2015-10-05 15:44:04 - Dla Tomka Budki
Pozdro



2015-10-05 14:08:34 - Pozdrawiamy 3 chłopaków na żółtym, czerwonym i niebieskim motocyklu którzy jeździli wczoraj po mieście w godzinach wieczornychusmiech
czarna



2015-10-05 12:14:07 - Pozdrawiam chłopaków z Domu Kultury widziałam was z dwiema dziewczynami . Mam nadzieje ze to nie była żadna dziewczyna kolegi od volvo . Buziak dla niego
Szalona



2015-10-05 10:37:41 - Pozdrawiam przystojnego Pana z ciemnego BMW WSE 55..
Brunetka



2015-10-05 08:44:38 - Pozdrawiam Moją Niunię z którą spędziłem fantastyczny poranek :* Aż do pracy się spóźniłem hihi :*
Mmm :*



2015-10-04 17:38:55 - Pozdrowienia dla mojego męża, który zagląda tu prawie codziennie i chyba czeka na to, że ktoś go pozdrowiusmiech No to pozdrawiam :*
Twoja myszka



2015-10-03 19:58:06 - pozdrowienia dla ola z borkowa koscielnego
slavko



2015-10-03 17:54:52 - Pozdrawiam Kamile i Krzysie z Parku Solidarności. O jakie ładne.Ojoj
Krysia



2015-10-03 15:14:44 - Pozdrawiam 2 brunetki piekne i boskie Malankowskie rzeczywiscie piękne i boskie :-* które czesto bywaja lub mieszkaja na Witosa czesto tez jezdzicie na biesiady z tego co wiem ;-)
cichy wielbiciel



2015-10-03 09:48:08 - Pozdrownienia dla lajzrów Sierpeckich tak wiem zajebista ze mnie artystka . Dziekiusmiech bUZIAKI
darusia witkowska



2015-10-03 08:44:14 - Pozdrowienia dla pięknej blondynki Sandry Waleszyńskiej.
Kam



2015-10-03 00:38:43 - Pozdrawiam wszystkich, którzy udzielają się tutaj oraz na hyde parku. Czasami wasze konwersacje powodują łzy ze śmiechuusmiech
PoDrawiam



2015-10-02 09:17:05 - Pozdrowienia dla fajnej blondynki widzianej dziś rano przy lidlu w Sierpcu jechałas seatem leonem czarnym wse 5K 8.. jeśli tu zaglądasz napisz;)
zauroczony





Następne 1000 wpisów


Zauważyłeś błąd na stronie?

[x]
O nas | Napisz do nas ^^ do góry


Wszelkie materiały, artykuły, pliki, rysunki, zdjęcia (za wyjątkiem udostępnianych na zasadach licencji Creative Commons)
dostępne na stronach Sierpc online nie mogą być publikowane i redystrybuowane bez zgody Autora.